INSTAGRAM: gameofstones.tr - catsofstones - umitjantuna


20 Temmuz 2017 Perşembe

Minik Çiçekler


 
Kullanılan Malzemeler:
İki adet sahilden alınmış taş
Çimen yeşili, fıstık yeşili, beyaz, kırmızı, sarı, lila ve yavru ağzı akrilik boyalar
Kürdan
Suşi çubuğu
Sprey vernik
Ufak sepet için; plastik ufak kaktüs saksısı, doğadan dal parçası, su bazlı yapıştırıcı
 
 
İri bir yumurtadan biraz daha büyük olan ve Antalya Kemer' den aldığım açık renk taşı ve bunu tamamlayacak beyaz bir taşı yıkayıp kuruttum. Öncelikle taş üzerinde yer alan büyük çiçek desenleri için renk ve yerlerini zevkime göre seçerek yaptım. Bu desenler için suşi çubuğunun ucunu kullandım. Ucuna aldığım boyayı çiçeklerin önce merkezini, sonra yapraklarını yaparak istediğim büyüklüğü sağlayacak şekilde taşa dokundurarak sağladım. aynı işlemi ucunu kestiğim kürdan ile aralardaki yeşil dolgu yaprakları için yaptım. Ufak olan taşta ise sadece kürdan kullandım.
 
Yumurta şeklindeki taşı koyduğum minik sepet için şekil vermede kolaylık olması ve dal parçalarını kolay yapışması için marketten aldığım bir kaktüsün ufak saksısını kullandım. Dış tarafına aynı çaptaki dal parçalarını uygun uzunlukta keserek yapıştırdım.
 
Boyaların su bazlı olması nedeni ile hızlıca kurumasından sonra sprey vernik ile yüzeyi vernikledim. Vernik hem boyanın korunmasını hem de parlak bir yüzey olmasını sağlıyor ve yaklaşık 30-45 dk içerisinde de kuruyor.
 
Not: Su bazlı akrilik boyalar ile çalışırken hata yaptığınızda su ile kolayca temizleyebilirsiniz. Ufak hataları gidermek için ise ıslak mendil ve kürdanın ucunu kullanabilirsiniz.
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder