INSTAGRAM: gameofstones.tr - catsofstones - umitjantuna


19 Ocak 2017 Perşembe

Balık

Malzemeler:
Uygun ebtta bir taş (yaklaşık 10*8 cm ebatlarında)
0 numara ince uçlu fırça
Toplu İğne
Kürdan
Zevkinize uygun renkte su bazlı akrilik boya
Sprey vernik
 
 
İnternet üzerinde araştırdığım bir modeli örnek almakla beraber farklı bir balık motifi kullandım.
Öncelikler balık şeklini kalem ile hafifçe taşa çizdim ve üç kat beyaz boya ile boyadım. İkinci aşamada etrafındaki beyaz noktaları koydum. Bu iş için kürdan kullandım ki diğer renkli noktalardan daha küçük oldunlar. Tabi bu nokta koyma işi sabır istiyor. Farklı ebatlarda noktalar için en ufak boyutta iğnenin sivri ucu, toplu iğnenin arkası, kürdan ucu, kürdanın yuvarlak kesiti vs. kullanılabilir. Daha büyük noktalarda pilot kalemin arkası, suşi çubuğu :) vs. kullanıyorum.
Daha sonra ise içten dışa doğru renkli noktaları koyarak devam ettim -ki nokta koyarken boyayı biraz fazla bırakmak bombeli bir görüntü verebilir-. Bu doku kazandırıyor ve bence daha güzel oluyor.
 
 
 



Bumerang - Yazarkafe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder